بینش معاصر

پنجشنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۵

تنبلی و بی کامپیوتری

دوهفته ای می شود که از این دنیای مجازی محرومم. دستگاه کامپیوتر به دلیل نصب بازی های بچه ها خراب شده بود والبته تنبلی من هم برای به روز کردن وبلاگ مزید علت.

امروز مسیح داشت دفتر نقاشی اش را رو نشونم می داد .نقاشی هاش یک دست ترسیم زمین فوتبال ومسابقه تیم های خارجی رئال مادرید ،بارسلونا وچلسی است.من اصلا به ورزش و به ویژه فوتبال علاقه ای نداشتم وبه قول یکی از دوستان از چشیدن لذت دیدن یک بازی خوب و مهیج محروم .

یکی از پروژه هایی که در کار جدید طراحی کرده بودم نزدیک پایان(تا دو ماه دیگر) و بهره برداریست.دوتا دیگه از پروژه هاهم در حال اجراست که تاکنون فرصت برنامه ریزی برای بخش هایی که پیش رو است نداشتم و همین امر مرا شدیدا نگران کرده که مبادا آنگونه که در ایده به آن می اندیشیدم به اجرا در نیاید.امیدوارم با پایان یافتن یکی از اون ها فرصت و فراغت برنامه ریزی برای اجرای درست دیگر ایده ها فراهم شود.

شرایط کاری جدید برای بروز و عینیت بخشی به ایده ها بسیار مناسب است اگر کمبودها و گیرو گرفتاری های مالی هم نبود چی می شد!!اغلب همکاران جدیدم براین باورند که عمر مدیریت و حضور ما بسیار کوتاه است ومن هم البته نظر و رای آنها را تایید می کنم ومعتقدم همین چند ماه هم برای کسب تجارب جدید غنیمت است.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی