بینش معاصر

جمعه، تیر ۲۳، ۱۳۸۵

نامه به ملت امریکا در روز استقلال


اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت خودگردان فلسطین که چندی پیش با رای مستقیم مردم فلسطین براین سمت تکیه زده است در آستانه سالگرد استقلال ملت و دولت ایالات متحده امریکا طی مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست ، با اشاره به عملیات خشن چند روز گذشته اسراییل می نویسد: در روز شادی شما فرودگاه ها و بنادر ما و همچنین ملت ما زیر بمباران راکت های اسراییلی هستند و اعضای دولت ما در زندان اسراییل گرفتار آمده اند.

وی د رادامه حمایت های مادی و معنوی دولت و ملت امریکارا از اسراییل باعث و مسبب رفتارهای خشن این دولت با ملت خود ذکر می کند .هنییه با دمکراتیک خواندن انتخابات ملت فلسطین در خاورمیانه این پرسش را مطرح می کند که پس چرا با دولت بر امده از این انتخابات آزاد اینگونه ناجوانمردانه رفتار می شود.

وی در بخش دیگریاز مقاله خود می نویسد ما از ملت و دولت امریکا کمک مالی نمی خواهیم ما می خواهیم هم چون دیگر ملت ها بتوانیم در تعیین سرنوشت خویش موثر باشیم و دولت شما با حمایت های بی دریغ از اسراییل و تنظیم رفتار دوگانه در برابر سیاست های ضد آزادی خواهانه دولت اسراییل مانع از تسلیم این دولت به خواسته های ملت ما می شود.

یکی کراوات می زند وبا مناسبت دانی در روز اسثقلال ملت امریکا در روزنامه واشنگتن پست مقاله می نویسد این دیگری هم خام دستانه و عجولانه …

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی