بینش معاصر

سه‌شنبه، فروردین ۲۲، ۱۳۸۵

خبرهای خوش:انرژی اتمی یا تامین و رفاه اجتماعی


بزودی خبرهای خوشی از سوی دکتر احمدی نژاد درباره فعالیت های هسته ای ایران خواهیم شنید.

این تیتر صفحه نخست اغلب روزنامه های امروز ایران بود.نمی دانم شاید برای من و قشر معدودی چون من این واژگان و جمله ها بسان شوخی می ماند.

امروزه عصرتفاخر به قدرتمند بودن آن هم در عرصه نظامی به سر آمده است.آدمیان امروز حتی از تفاخر به موفقیت های علمی و فرهنگی هم وطنان و هم کیشان خویش هم چندان حظی ندارند و نمی برند،تا چه رسد به تفاخر به اقتدار نظامی.

ادبیات امروزین نه ما بلکه من است ومهم تر از آن سهم ونقش من در یک زندگی خوب به معنای بهداشت خوب آموزش و پرورش خوب ،آینده ای روشن و در یک کلام سهم موفقیت من در برخورداری از مواهب دنیا و لذت بردن از آن خلاصه می شود.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی