بینش معاصر

چهارشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۵

سالی که گذشت

از فرط گرفتاری کاری از یادم رفته بود که این وبلاگ چند روز پیش به پنج سالگی پا گداشته است.
امسال نسبت به اوضاع سرزمینم بسیار خنثی بودم حتی نسبت به جهان اطراف نیز چنین شده بودم .فقط چند روزی جنگ حزب الله و اسراییل را از شبکه الجزیره دنبال کردم.

در این سال بسیاری از ایده های کاری ام را به برکت اعتماد مدیر ارشدم به انجام رساندم. دو برنامه هنری بین المللی را طراحی و اجرا کردم.هجده نفر از همکارانم را به سفر خارجی و دو سفر داخلی گسیل کردم.دو بنای متروک را توانستم فعال و زنده کنم.

بر خلاف آنکه ده سال است از مدیران میانی نظام به حساب می آیم ، هنوز هم مستاجرم تا حاکمان سرزمینم برای دستیابی به انرژی هسته ای بکوشند و عدالت علوی را برپا کنند.البته امسال توانستم یک لپ تاپ و یک دست مبل جدید بخرم

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی