بینش معاصر

چهارشنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۸۴

-بعضی ها خیلی پررو تشریف دارند!تا دیروز بگیر وببند، امروز شعار جوانان و ایران !!
-دیروز نشست بررسی وارزیابی ماموریت اخیرمان بود.همه اعضای گروه ونیز نهاد های مدنی حاضر در محل ماموریت، حضور داشتند.هرکس از زحمت و حسن انجام وظایفش در ماموریت گفت . نوبت به من رسید، من هم گفتم: جای دوستان خالی، خیلی خوش گذشت .همه خندیدند! رئیس پرسیدکه مگر برای خوش گذرانی رفته بودید؟ ومن گفتم البته که برای انجام وظیفه آنجا رفته بودیم، اما به من مثل بقیه سخت نگذشت و خیلی هم تجربه دلچسب و جذابی بود.رئیس که می دانست اگر زیادی در جمع به من اصرارکند،بی نتیجه است و ممکن است، ضایع شود، بلافاصله از اتاق جلسات به دفترش رفت و گزارش مکتوب و مصور ماموریت مرا که روز پس از بازگشت تهیه و برایش ارسال کرده بودم به همراه آورد واز من تشکر کرد.
- با آخرین بخش این مطلب پارسا نوشت هم بسیار موافقم.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی