بینش معاصر

چهارشنبه، آذر ۰۵، ۱۳۸۲

دیروز به اتفاق خانواده به ولایت رفتیم .الان هم من تازه رسیده ام و اینبار خوشبختانه شاهد تصادفی در بین را نبودم. اما تا دلتان بخواهد در جاده پراید و پیکان و پژو 206 و405 فراوان بود(البته که ما نوع دومش را داریم).دلیجان هم بنده را جریمه فرمودند که چرا کمر بند ایمنی نبسته ام .من هم مثل یک بچه خوب وسر براه با اینکه می توانستم به باجه پلیس نروم از ماشین پیاده شدم و به باجه رفتم و پس از کلی معطلی ناشی از صف رانندگان اتوبوس" اظهار جرم کرده قبض جریمه خود را دریافت کردم.خب اینهم مدنیت است دیگه !؟شب قبلش هم دوستان مدیر و همکاران سابقم زنگ زدند و در یک نکبت خانه ای(چایخانه های قدیمی ونه سنتی را یکی از دوستان به نکبت خانه ملقب نموده است) همدیگر را زیارت کردیم و حین نوشیدن چای و قلیان کاشان از پاچه خواری رئیس مجلس درواکنش به نطق شیرزاد نماینده مردم ولایت سخن ها راندیم .

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی