بینش معاصر

سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۷

پراکنده

ناصر تقوایی می گفت:این ملت با اقوام گوناگون و پراکنده را دو چیز در طول تاریخ همگرا نگاهداشته است.اولی مذهب و دومی هجوم خارجی.مذهب را که اینان از بین بردند.شاید هنوز غیرتی در مقابله با بیگانه باشد.

پس از چند ماه سری به وزارتخانه ارشاد زدم.اتاق ها را با میز و کمد چوبی ام دی اف نونوار کرده بودند.پوستری هم به مناسبت 60 سال تاسیس دولت اسراییل چاپ کرده بودند.این پوستر تصویر یک نمازگزار یهودی را بر سر قبر دولت اسراییل (که تاریخ تولدش 1948 و مرگش را ?20نوشته بودند) نشان می داد .

برای تامین مسکن امسال، سری به بنگاه های خانه زدم .برای تامین مسکن در همین محله و همین شرایط فعلی 21 میلیون تومان رهن و سیصد هزار تومان اجاره باید فراهم کنم.آپارتمان سه خوابه پیشکش!

از خواندن پاسخ دوم دکتر سروش به ایت الله سبحانی کلی سرمست و مشعوف شدم.اما چند لحظه بعد با یادآوری مبلغ لازم برای رهن آپارتمان مستی ام پرید!


برای معاونت اداره کلی به شهرداری دعوت شدم.به صراحت به مدیر کل اش گفتم که برای مجموعه شان مناسب نیستم. گفتم :شما و رئیستان(قالیباف) جسارت کار های بزرگ و متفاوت را ندارید و برایش مثالی زدم.به او گفتم دوران رکورد گذاری کرباسچی در عرصه عمرانی سپری شده است .شما باید جسارت داشته باشید در فرهنگ و هنر جسارت و دیگر بودنتان را نشان دهید.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی