بینش معاصر

پنجشنبه، مرداد ۰۹، ۱۳۸۲

چند وقت پيش نوار بيداد شجريان را براي گوش كردن به ماشين برده بودم و پس از خارج كردنش از ضبط فراموش كردم از جلو داشبورت برش دارم عصر كه امدم ديدم نوار كج و معوج شده(من در حوزه موسيقي سنتي ايراني فقط اين چند البوم رو دوست دارم:گل صدبرگ ناظري؛بيداد شجريان؛ نيلوفرانه افتخاري؛صداي عشق بهرام حصيري وافسونگر امين الله رشيدي.)امروز با فرمهر و مسيح رفتيم شهر كتاب يه چند تا كتاب و نوار براي مسيح وفرمهر خريديم ومن هم البوم مورد علاقم كه از نور و گرماي افتاب از بين رفته بود را دوباره تهيه كردم.به دنبال سي دي البوم بهار من شادمهر بودم كه تمام كرده بود؛در عرصه موسيقي بي كلام هم بيشتر از همه گيتار فلامنگو و ويلون ويوالدي رو مي پسندم البته كه ويلون بيژن مرتضوي جاش محفوظه.خب موسيقي پاپ هم كه مي دونيد الان بيشتر عربي(ايهاب توفيف؛ديانا حداد ونوال الزغبي) گوش مي دهم؛از ايراني ها هم معين واميد وكمي هم ابي و گوگوش؛ ترانه هاي مهستي هم كودكيم را برايم تداعي مي كند.الان هم عيالات متحده در حال نواختن اهنگ از كرخه تا راين است كه تازه ياد گرفته.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی